lördag 5 februari 2011

ett tips!

Karin Erlandsson (som är hur cool som helst) har startat ett lopptorg på nätet.
Skulle jag ha råd skulle jag klicka hem kjolen på bilden. Men eftersom jag inte har fett med bling så har jag i stället länkat bilden så att nån av er kan klicka hem den, bra va? Bara klick på bilden så hoppar ni direkt till kjolsidan!

Och om ni saknar fantasi kan jag berätta att den där kjolen kan användas när som helst, till exempel när man går på diskussionsgrupp, när man sitter på tråkig föreläsning (tänk så fin man skulle känna sig, med alla prickarna som vilar runt benen), när man går på teater eller bio (mycket bekvämare än något svart skevt fodral). Dessutom är jag säker på att den går att dra uppuppupp och vips så har man e klänning i stället. Kjolen är ju också en helt tydlig dansgolvsägare.

"I den här butiken tror vi på återanvändning.
Vi tror till och med att det är tjusigare än att använda nytt.
"

Orakel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar